.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

20. lokakuuta 2011

Nörteille hommia!

Siis jos käsketään lataamaan/ostamaan itselle internetin ihmeellisestä maailmasta tietokone ohjelma, miksi annetaan ymmärtää, että tämä käy suit-sait-sukkelaan ja helppoa kuin heinänteko jos se ei sitä ole. Kyllä olisi taas kaiken maailman nettinörteiltä opettelemista; pitäisi opetella perkele tekemään ohjeista sellaiset jotta tollokin tajuaa ja ymmärtää. Huomaatte varmaan, että mun hermo ei tällaisia kestä! Näissä asioissa mulla katkiaa piuha päästä hyvin nopiaa.

Tilauksen tehdessä on varmistettu, että olet oikeutettu ilmoittamaasi alennukseen. Tilaus tehty ja tullut ilmoitus:tilaus onnistunut. Alapuolella viesti, lataa tuote linkistä - painat lataa- kohtaa...Kone sanoo näytöllä-File not found!! Mitä??

Ei varmasti näihin asioihin kuulu, että kokeillaampas tuolta, ei toimi, noh; kokeillaampas tuota kautta, eiiii...No mistä hitosta tuo lataa, mä olen jo maksanut tuon...Odotetaan kymmenen minuuttia v-käyrän kasvaessa ja ohops, Yhtäkkiä sähköpostiin on tullut viesti: lataa linkin kautta. Noh, katsot viestiä niin siinä ei suoraan ole linkkiä jota painaa ja asian pääsisi tekemään, vaan kolme lausetta on kirjoitettu putkeen ja sieltä keskeltä ota yksi lauseen osa ja laita se osoitteeksi niin pääset oikiaan paikkaan, josta pääsee lataamaan. Miten tuon kirjoittaminen on ollut niin hiton vaikiaa jollekin nörtille? Eikö olisi tämän kertomuksenkin perusteella helppo lopulta kirjoittaa ihan yksinkertaiset ohjeet, mitä tehdään ja mistä lataus linkki löytyy?

Voi luoja...Nyt lähden pitkälle lenkille koirien kanssa purkamaan höyryä päästä!

Ei kommentteja: