.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

27. lokakuuta 2011

Niin täydellisen koukussa; jälleen.

Kaikenlaisia koukutuksia ja riesoja sitä itselleen hommaakaan. Reilu vuosi sitten olin vallan koukussa facebookin restaurant ja farmi peliin. Aamulla ensimmäisenä sekä töistä tullessa ja illalla viimeisenä täytyi aina ensimmäisenä mennä nokka kiinni tietokoneeseen ja laittaa ruuat esille ja uutta tulemaan sekä korjata sato ja hoitaa elukat. Laski tunteja jottei mikään kerennyt pilaantumaan vaan "saataisiin ns. raha turvaan." Silloin itseä alkoi jo vallan ärsyttämään, että oikeastiko minun elämääni aikatauluttaa nykyään ns. ihan turha peli, jolla ei oikeammin ole mitään tärkeää, oikeaa tehtävää elämässäni! Hankkiuduin eroon niistä ja aluksi niitä oli jopa ikävä. Sittemminhän erosinkin jo kokonaan facebookista ja unohdin jo näiden pelien olemassa olon.

Noh, nyt sitten taas..Onnellisesti omistanut applen iPhone nelosen jo useamman kuukauden mitään tietämättä, että nämä pelit ovat olleet jo vaarallisen lähellä meikäläistä. Yksi lauantai ilta sitten taasen rakkaani siinä sohvalla tokaisi minulle, että "oletko huomannut että saat ladattua puhelimeesi restaurant-pelin?" Ja minähän riemastuneena sen samantien lataamaan ja koukussa ollaan taas korvia myöten! Nyt olen ladannut myös jo Bakery storyn ja fashion-pelinkin. Kaikki toimivat samalla kaavalla ja voi luoja, olen taas niiden armoilla. Ja mikä pahinta, niihin on niin helppo päästä nyt käsiksi kun ei tarvitse enää edes tietokonetta erikseen aukaista kun ne lävähtää kaikessa koukutuksessaan tuohon puhelimen näytölle. Kuinka aina ohimennen vilaiseekaan, että onko jo valmista? Ja sitten taas unohtuu räpeltämään ja sisustamaan kahvilaa tai kauppaa ja huomaamatta on taas 15-30min hurahtanut. Ja tämä kun tapahtuu päivässä useasti niin mitä kaikkea tuolla turhalla ajalla voisikaan tehdä jotain järkevää!




Joku voisi tähän tokaista, että hanki akka elämä!

Ei kommentteja: