.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

29. elokuuta 2011

Viikon taaksepäin ja haaveita jo puolentoista viikon päähän..

Katsokaa mitä sain! Naapurilla oli  kuulemma liiaksi asti. He ovat Kangassieniä. Oi ja voi kun odotan että pääsen tekemään sienisalaattia :D Ja olen myös esittänyt toiveen äidilleni, että voisiko hän tulla viikonloppuna minulle sieniopettajaksi  sienimetsään...Jotta kultamussukkakin uskaltaisi syödä sen jälkeen minun omin pienin kätösin keräämiä sieniä! Muuten ei syö jos ei joku tarkasti keräämiseni <3





Lopputulos näyttää tältä. (Betoni on vielä kostiaa) Onko ----? Paree olla, ettei sitä tarvi poiskaan ottaa, ei käy enää ihan helposti!Eilisessä ukkoshelteessä sain kuin sainkin kierrettyä kivillä ja betonilla talon kivijalan vieruksen...

Tämän saarnin haluaisin jotenkin korostaa pihassamme...Ehdotuksia?
Ja hups, mitä ne täällä? Onko jotkut lähdössä matkalle -hih- Kävimme ostamassa iloisen punaiset matkalaukut!! Eikös ole pirtiät ja löytyvät, uskoisin suht helposti lentokentän liukuhihnalta vallitsevan arkisten mustien matkalaukkujen hihnastolta :)  Vielä puolitoista viikkoa ja passit esille!









Joo-o ja tänään sitten aloitin työt. Uusi aluevaltaus täältä tullaan, odottakee vaan että pääsen hommaan sisälle niin johan alkoi pöhisemään :) Ainoastaan hiukan totuttelua klo 5.00 aamuherätyksiin, mut eiköhän tästä kellot käännetä :)

Ei kommentteja: