.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

22. elokuuta 2011

Matkakuumetta

-hihhiii- Matka tilattu ja maksettu. Nyt kun vain malttaisi nukkua nämä loput yöt vielä kotisängyssä. Pitäisi lähteä ostamaan matkalaukku ja sandaalit jotka ihan vapaasti saisivat upota hiekkaan ja kastua...Olemme lähdössä siis auringon lämpöön, kuten jokainen tuosta voi päätellä. Mitä lämpöisempi, sitä parempi :) Menemme keräämään siis sisuksiin lämpöakut täyteen ennen talven tuloa!

Ai, minnekö olemme menossa? Kyprokselle Protarakseen, Blue Village Althea Beach hotelliin. Haluan niin katamaraani risteilylle, ja ehkäpä yhtenä päivänä opetalla  snorklaamaan...Voi palmut ja sininen vesi, olen niin jo tulossa! :)

Mutta hetki vielä pitää pysyä kotosuomessa. 3viikkoa. Eli senkin ajan voin käyttää hyödykseni ja yrittää keksiä jostain töitä. Nyt myönnän kotona olo alkaa tuntua jo puuduttavalta. Pihassa olisi vielä paljon tekemistä, mutta harrastuksia alkaa haitata pihyys. Tuntuu ettei enää raski ostaa tarvikkeita, en haluaisi kaikkia säästöjäni upottaa puutarhaani ns. suurimmaksi osaksi lumen alle. Pelkkä kivituhkakin maksaa 288€/nuppi + kuljetus kustannukset 35km matkalle noin 100€. Siihen sitten käytäville tulevat liuskekivet noin 30€/neliö, ja käytävää tulisi rapiat 30metriä, plus kaksi levike kohtaa. En raaski enää en, kun en tiedä kauanko joudun täällä kotona vielä nyhjäämään.

Jotakin pitäisi keksiä ja kohta puoliin äkkiä!






1 kommentti:

Satua kirjoitti...

No niin, ootte vihdoin päässy asiassa etiäpäin! Hienoa! Ei sitten muuta kuin matkatavarat kasaan ja odottelemaan.. joskohan sinä saisit pakatuksi nopeammin kuin minä?! ;D