.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

27. toukokuuta 2011

Aamulla kerran...eilen...

Eilen aamulla, työreisulle lähtöä tehdessä, mikä tuolla ulkona kukkikaan :D



Ja voi sitä päivää jos tämä kirsikkapuu minulle vielä joskus kukkii! Sitä odotan jo nyt niin kovasti....Kasvimaan puolella sain osan kylvettyä tiistai-iltana. Oikeastaan kaikista epävarmin olen tuon kasvimaan kanssa...Pelkäämpä, että saan siemenet kasvamaan pikkuriikkisiksi taimiksi, mutta sitten ne kuolee kun itse olen aina työreisussa ja tuo mussukkani ei ehkä hoksaa mittee niille pittää tehdä ;) tai sitten koirat käy piilottelemassa luitansa sinne!

Ja rakkaan nimikkopuu <3 Näytti puhjenneen ensimmäiset lehdet!

Ei kommentteja: