.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

14. kesäkuuta 2011

Huh huh hellettä, en valita vaan tykkään!

Omenapuu Tobias kukkii!

Harmi vain kun toinen omenapuu ei kuki samaan aikaan. Pirja pukkaa vasta lehtiä...Noh, jospa sitten ensi vuonna saataisiin ensimmäiset maistiaiset!


Alppiruusu jaksaa kuin jaksaakin kukkia <3



Kasvimaani on elossa! Tai oli ainakin viimeksi kun kävin kotona. 5:een päivään siellä ei ole kukaan ollut kotosalla ja jännällä odotan juuri mieheni soittoa ovatko pikkuiset taimet harsojen alla jaksaneet taistella kuivuutta vastaan! :/ Mutta kuvassa siis Lanttu...



Marjapensaani ovat ainakin lähteneet juurtumaan komiasti.

Paahtavimmassa helteessä raksun kanssa väkerrettiin alatason perennapenkki, melkein valmiiksi. Reunuksiin tullaan lisäämään vielä lisää kuivabetonia. Saadaan muurista oikean muurin näköinen..Penkistä löytyy Maitokelloa, murikelloa, japaninakileijaa, kuunliljaa jne.


Mussukka on ollút ahkera kirveensä kanssa! Ja kohta alkaa minun ahkeruus, minun vastuulla on puiden siirtäminen. Mutta kertokaa millä ajalla sen tulen tekemään..Noh, jossain välissä...Ehkä minulla on kohta hyvin paljon vapaa-aikaa ;)

Mutta olemme ottaneet myös rennosti, älkää huoliko immeiset! Osaamme nostaa myös varpaat pöydälle :)

Nyt viikonloppuna otimme MINILOMAN ja kävimme kieputtamassa itseämme pahaanoloon saakka Powerparkissa :)



Ei kommentteja: