.

Minun maailmani aukeaa rappusiltani... Siihen osuu aamun aurinko, piiskaa sateen pisarat, kasaa taivaan lumet. Niiden kautta minä tulen ja lähden. Niillä minä istun päivän vapaat, luon piirroksena mieleeni unelmani. On ne sitten pieniä tai suuria, mutta toteutuakseen ne vaativat aina töitä. Näin minä työstän puutarhani, elämääni ja haaveitani..

1. joulukuuta 2011

-Valittu-

En ole tänne muistanutkaan kirjoittaa! Piti ihan tarkistaa ja lärätä päivityksiä :)

Minä pääsin lukemaan Rovaniemen ammattikorkeaan terveydenhoitajaksi! Olen niin onnellinen ja positiivisesti yllättynyt...En olisi uskonut, kun vielä kokeista lähtiessä oli tunne, että tämähän meni hyvin ja sehän tarkoittaa tällein peruspessimistin mielestä - että pipariks män', ainahan se oma tunne kääntyy todellisuudessa päinvastaiseksi. Mutta, nyt ei! -hih-

Nyt sitten alkaa sykintä, minun tulee valmistua siis liiketalouden yksiköstä ennenkuin voin mennä Roihin. Voi jösses, uskotteko että tämä tyttö joutuu tahkoamaan siis nyt hirvittävästi hommia ja antamaan ammattiosaamisnäyttöjä. Se siitä rauhallisesta joululomasta!

En voi kuulemma olla kirjoilla molemmissa yhtäaikaa, koska vain toinen koulu saa minusta valtiolta rahat. Laittoi hiukan asiat uusiksi ja minähän en toista kesken jätä, joten nyt sitten tukka nutturalle ja sormet näppäimistölle - hommiin. Ja ongelmiahan tietenkin tuottaa se kun haluaisin tietenkin valmistua liiketaloudesta kiitettävän papereilla ulos, kun jokainen numero sellainen tällä hetkellä tokarissa on. Minäkö täydellisyyden tavoittelija - kyllä! Myönnänkin sen viel' :)

Joten nenä kiinni markkinoinnin kilpailukeinojen materiaaleihin kuin olis jo!

2 kommenttia:

Janetti kirjoitti...

Onneva onneva! :)

-MiuTau- kirjoitti...

Thank you my friend :)